søndag den 30. januar 2011

Og lynhurtigt videre til spædt forår: Første solstråler i huset


   

4 kommentarer:

  1. Nøjj, jeg glæder mig allerede til lange, lyse nætter med rødvin og lange snakke, eller de varme, dovne dage i 'poolen'. Tror jeg inviterer mig selv på ferie igen i år. -Sikke vi hyggede sidste år :-)

    SvarSlet
  2. ...og opvarmet udebad!! Hvis du lige vil være så venlig at indvie min afstemning om opvarmningskilde?

    SvarSlet
  3. Hej Jeg har lige meldt mig som fast læser. Jeg har selv kolonihave i det sydjyske og glæder mig til at se dine projekter.. og dem har man jo mange af når man har en kolo:)
    KH/Anne-Birte

    SvarSlet
  4. Hej Anne-Birte, velkommen til :)

    Ja, nu klør det efterhånden i fingrene for at komme i gang. Og så lover de blæst og kulde igen... Hrmf!

    SvarSlet