lørdag den 17. september 2011

Små eksperimenter...







Har eksperimenteret lidt med funktioner i haven, udviskning af skellet ude/inde og forgængelighed - modsvaret til den hvide plastikstols rationelle tyranni (den er billig, rådner ikke af regnen, og så grim at ingen gider stjæle den...). Det giver mig en følelse af, at det man ikke "kan" og "bør", er lige netop det, jeg gør... en dejlig følelse, som jeg vil tage med mig under armen, hver gang jeg spadserer ud gennem havelågen og ind i vores fælles verden igen. 

5 kommentarer:

  1. Søde og sjove små eksperimenter og en god filosofi at tage med ud gennem havelågen :-)

    God søndag
    Birgitte

    SvarSlet
  2. Smuk gammel stativ med vaskefad og kande. Du mangler kun sæbeskålen...
    Ren nostalgi.
    Tak for kigget.

    SvarSlet
  3. Glad var jeg bestemt også, da det gamle vaskestativ stod og blinkede til mig på et loppemarked ;)

    SvarSlet
  4. Det ser bare dejligt ud Christina.

    Jeg har givet dig en award, se mere på:
    http://mostersblogg-moster.blogspot.com/

    SvarSlet
  5. Jubiiii! :) Tak, det er dejligt at få! Adel forpligter, så jeg finder nogen gode aftagere :)

    SvarSlet